riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Minggu, 06 Februari 2011

ADAKAH CNTAKU SUDAH BERAKHIR ???




cnta ku sudah brakhir ker ?? aku syg kan die dan die pon msih sygkan aku..nape kte msti tipu diri sndiri kan..hdiop aku x smpurna tnpa die..die satu-satunye llaki yg leyh wat aku snyom n ktawe n mnangis..die mmg pndai amek aty aku..smpai bile2 aku x kan lupe kan die..aku tau jdoh aku ngan die kuat sgt..aku yakin kalo die tu jdoh aku..die je yg boleh beri aku smangat utk aku mlakukan sesuatu..aku nk sgt die ngan aku kekal smpai kteowg mati ! cinta sjati akan bawa smpai ke mati.. aku nk jd isteri die yg sah n nk jage mkan mnom die..aku nk setia dgn die smpai mati..aku x snggop tgok cnta aku brakhir mcm ni..aku nk ade ksudahan dgn kgembiraan..kau cnta pertamaku dan kau jugak cnta terakhir ku............







               LOVE... tnpa kau aku hdop aku sunyi sgt...
                                         tnpa kau aku mncari2 smpai jmpe kau...
                                         tnpa kau knangan aku ngn kau mmg x leyh dlupakan..
                                         tnpa kau sape lg yg nk bg smangat slain fmily aku...
                                              i LOVE u !!! <3





























adakah cnta ku akan berakhir dgn ksedihan ??
adakah aku akan mmbawa diri tnpa die ??
adakah aku akan brsama dgn die ??
adakah aku boleh idop tnpe die ??
adakah kisah kami ni putus di tgh jlan ???
???????????????????????????????????????????

aku ingin kan kau ..aku x nk kseorangn tnpa kau !! 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar