riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Rabu, 25 Januari 2012

new image ririmyra...

salam my blog..lame juga tak update blog ni..da bersawang sangat ni...maaf laa buzy sangat dengan study..so now 2012..cepat kan masa berlalu ? aku tak percaya umur aku da cecah 20 tahun..mak aiii terase tua laa pulak..but i still young ok..


this is me..only me..trust me..walaupon umur da 20 tahun tapi muke tetap comel macam budak2 sekolah...jangan jeles...insya ALLAH suatu hari i will become...jeng..jeng..jeng..\


suprise..! one day i will be a doctor or something like that laa.. aku share pic ni kat mama aku taw..mama aku boleh cakap dress up aku macam cleaner..halooo !! tak sama ok ! aku tak marah tapi jangan memperkotak katik kan aku yang dah sedia katik ni..kan aku da jujur sangat ni..haizzz...


ni pic baru laa gak..hangout dengan kekasih hati dan adeq gomokk..kalau nak dating mesti bawak orang ketiga kalau tak lain jadi nya..hehehe..*ketawe manja...



they are my frenz at college..not to close but everyday we always lepaking together at kamal corner(kedai mamak laa)..perghh hancur bahasa inggeris aku..malu kalo cikgu aku baca..just for fun and just kidding...



and the last new picture with my love or my soul..omg !! seriously i really love u yunkk..thankz for everything my love..hope our relationship happy ending ok..kan da terabur lagi speaking aku tu..attoyai ape kene dengan aku malam ni..fening lalat sudaa...nanti nak show off hadiah mase bufday aku hujung bulan 12 hari tu..tunggu..
ok daaa..muaahhh..<3





Tidak ada komentar:

Posting Komentar