riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Kamis, 28 April 2011

IMPIAN AKU !!

Impian yg aku impikan selama ni ?? bnyak sgt taw..x pe aku leyh critakan satu2 ..impian aku yg pertama aku nk brjaya dlam khidupan contohnye dlam setiap kali ujian kt skola dulu aku nk kputusan aku yg trbaek skali..hehe...pnah gak trcapai n ade gak x brapa nk trcapai..impian yg ke2 aku nk sgt rase diri aku ni popular..hahaha..tggi impian aku kan..korang ade ???haha..aku nk popular bukan mcm artis maksod aku kan aku nk rmai knal aku dsebabkan bakat yg aku ade bukan sbb aku hot,sexy or cantek...bukan2...bakat yg aku ade ialah aku minat sgt mnyanyi n brlakon taw tp x trcapai lah bnda tu sume coz family aku x suke..aku nk jd mcm Dato' siti nurhaliza n pelakon comel tu Lisa surihani..awww..minat taw !!

ni lah aku pnye idola..mnat gler dr kecik lg..hehe..suara die best sgt2..
ni lisa surihani yg comel2 tu..ni ikon utk aku kalo suatu ari nnti aku jd plakon..hehe


impian aku yg lain plak..aku ni ade aty nk jd pramugari..ala2 awan dania gitu..x pnah miss taw tgok cter tu coz cter tu best laa...syg nye aku pendek laa..hahaha..mimpi je lah nk jadi pramugari kan..sape yg nk amek kan..muke pon x lawa kalo lawa leyh lah nk brangan lbeh tggi lg...tp mcm belagak lah sape yg jd FA ni..x mnafikan lah pramugari2 kt malaysia ni sume cun2...tp aku ttap simpan impian utk mnjadi seorang pramugari walaupon aku dah tau yg aku akan kne reject awal2..ahhh, ade aku kesah ker ?? hahaha

pramugari comel !! brangan je laa...aww !

awan dania...inspirasi aku..mnyimpan cita2 tggi ke awan...

impian lain yg aku nk kan plak ae...impian nk lelaki yg baik hati,hensem,peramah,pelawak,boleh setia ngan aku smpai bile...ayat hensem tu yg x mnahan..haha..kalo aku cun mcm lisa leyh laa nk dapat yg hensem kan..tu pon salah satu impian aku..eh,aku pnye impian sukati aku laa...hahaha...sume pompuan msti ade pasang cita2 nk kan lelaki yg trbaek sbg contoh nk mcm muke ala2 tom cruise,putera willam,amboi taste korang x mnahan ek..aku pnye taste ala2 artis mlaysia jer...aku minat kt zizan maharaja lawak...wah belom mnang lg aku da bg gelaran tu kan..pduli aku laa..so aku nk lelaki ala2 zizan..bkan sbb idung die ae..aku minat sbb die suke mlawak...comel bile die melawak..hahaha..now aku ade bf kan so nk tau ape prsamaan nye dgn zizan tu x pe aku akan cerita entry seterusnye..hehehe...tgguuuu....!!!

aww..ni zizan cute miut tu..haha..ensem kan ??

p/s: ni hanye impian aku selama ni..tp impian yg aku bg korang bace ni ade gak yg trcapai n ade yg x trcapai..tp aku ttap mmasang impian yg tggi mnjulang tu..peduli ape kan..do i care ??? hahaha..bubui korang !!





Tidak ada komentar:

Posting Komentar