riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Minggu, 17 April 2011

True love.....

Cinta sebenar ?? entry aku kali ni lbeh kpd luahan hati...smpai bile nk pndam kan..lame2 aku yg sakit nnti...aku ngaku aku da sygkan die sgt2..tp nape die maenkan prasaan aku..aku sdar die x curang tp sakit sgt bile brgado ngan die..die maki hamun aku mcm aku ni x de prasaan..ade ke ptot mcm tu..aku mmg da brsaba bnyak tp smpai bile..stiap manusia ade tahap ksabarannye..aku pon mcm tu jgak..aku sedar aku bnyak mnyusahkan owg tp jgn lah nk tmbahkan pressure aku lg...trok sgt ker aku ni ??

andai kate aku bkan jodoh die..aku hrap die leyh cari yg lbeh baek dr aku..aku nk tgok die bhagia jer dgn owg yg die syg nnti...biar aku yg sakit tp die bahagia..aku rela tu sume..aku bkan yg perfect utk die so x salah kalo die mule blaja mnyayangi owg laen..die akan tau ape rasenye owg yg die syg tu tggalkan die...cinta mmg indah kalo kte pndai kawal cnta tu dgn owg trsyg..knape aku bkan owg yg dpilih utk mrase bhagianye cinta tu??knapa??

aku sgt2 sygkan die..ingt boleh ke nk troskan khidupan tnpa die..aku da brsame ngan die 3 taon..x kan snang2 nk lupekan mcm tu...aku x leyh lupe knangan aku ngan die..saat aku susah n snang die mmg ade ngan aku...tp aku x boleh trima yg die pnah maki hamun aku terok2..seolah2 aku ni x de prasaan..perlu ke die nk wat cm ni kat aku...? kalo lah die ingt lg tyme kami kt pntai same2..kami msing2 mluahkan prasaan..indah nye rase saat tu..jnji aku hilang n janji die pon hilang..so fair n square...ckop lah entry aku stakat ni..entry aku akan cter sume knangan indah n peristiwa hitam aku ngan die....hurmmm......


Tidak ada komentar:

Posting Komentar