riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Senin, 19 September 2011

class !! test !! final exam !!

arghhh...tension nye ! kenapa belaja ni buat aku tension..aku tak suka study ! aku kalau boleh teros nak dapat keje then gaji pun masyyuuukkk ! baru hidop aku bahagia kan ? lepas da bahagia dengan keje baru lah fikir pasal kahwin...walaupon kelas aku tak berapa nak terok tapi bagi aku sangat malas dan penat ! sebenarnya hidop sebagai seorang student ni banyak pengorbanan ibarat macam cinta jugak laa kan..cheh,tersipu2 pulak bila cerita pasal cinta...hehe..maluu~~

ok selama aku kat unisel tu memajang je kelas cancel..tapi nak buat macam mane kan..terpaksa belajar sendiri laa kan..kelas cancel selalu cakap last2 minit then tau2 jer ada test minggu depan nya tu..tension kan ? aku dah lah tak prepair apa2..OMG ! lagi beberapa bulan lagi aku nak final exam..arghh stresss rase macam nak gantung diri jer..owh tidakss ! aku tak dapat bayang kan kalau da masok sem2 yang akan datang !mesti aku high pressure ! grr !! TOLONGGG !!
  
p/s : kalau bosan2 jerit laa sekuat hati then mesti ada orang kata kau kat hospital tampoi ker ?? hahhaa..ok my jokes boring ~~~ @_@ 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar