riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Selasa, 06 September 2011

selamat datang syawal !

salam 1 malaysia ! yuhuu...selamat hari raya dan selamat menyambut hari merdeka yang ke-54..yeahhh merdeka raya !! hah,suke kan bile raya tahun ni ? aku tak happy laa bile raya tahun ni tak tau laa kenapa..mungkin sebab buzy dengan assignment kowt..lagipon ni first time taw menyambut ramadhan dengan kawan-kawan..mmg syiiookkk laa kan..juz raya jer macam kurengg sikit..tak berapa nak feel laa..maybe sebab aku dah besar kowt !
jom tengok gambo raya kite.....hehehe..
ni laa family asas kite..dan ni laa warna baju raya kite..hehehe..
buat sendiri taw batu blink2 kat baju raya kite tu..ngee =)



 iloveusomuch mom <3

nak pegi kutip duit raya ni !!uwekk !! =P


ni laa mak-mak dara dan anak dara...hehehe..dalam ramai-ramai ni aku laa yg paling sweet kan ? *tetibe jer..


ni nenek kesayangan kite...nenek kite ni laa yang rajin dok membebel je kalau kite bangon lambat..nantii mesti die cakap macam ni "apo nak jadi anok daro bangon tongah-tongah ari buto ni"..macam gitu laa bunyi dio..hehe



yer nie hero aku..atokk kesayangan aku..sayang sangat-sangat kat atokk aku ni sebab dia sowang jer yang memahami cucu dia yang degil ni..bila aku berangan jer dia sowang je yang boleh baca isi hati aku ! huhu
i love my family  !


hah,ramai kan budak2..yer aku memang da tua pon..hehe..ni lah sesuku bahagian sepupu dan anak-anak buah aku ! ni baru sesuku belom ade lagi belah abah aku pula..memang ramai laa kan.."kepada anak-anak buahku aunty myra tak dapat bagi duit raya taw sebab aunty masih belajo..lagi banyak nak guna duit..hehee"  lagipon budak-budak x boleh pegang duit banyak-banyak..hehehe..
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN DARI RIRIMYRA DAN SEKELUARGA !

p/s : tak saba nak jumpa my love(mr.K) nanti..nak beraya dengan my mucuk2 kite..hehe...jangan jelous yer... =) peace..










Tidak ada komentar:

Posting Komentar