riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Minggu, 28 Agustus 2011

selamat tinggal ramadhan !



yuhuuu..sedih nya rasa bile ramadhan dah berakhir..impian aku memang nak puasa penuh tapi tak kesampaian pulak gara2 cik lampu merah mula menyala..haha.. almaklumlah penyakit pompuan muda mcm saya ni...ape sengih2 macam faham je kan ? aku rasa happy bila dapat balik melaka jumpa mama dan family yang lain..dapat jugak buka puasa sama2 kan..yang sedihnya aku tak dapat buka puasa my love (mr.K) tu..kami pernah jugak merancang nak berbuka sama2 dan pergi shopping raya sama2...tapi hampa tu semuanya tak menjadi sebab mr.K kerja la..dia langsung tak dapat cuti..lagi pon aku kena jugak faham kerja dia..apa boleh buat manusia hanya mampu merancang tapi ALLAH s.w.t yang menentukan..

ada rezeki tahun depan insyaALLAH dapat lah berbuka puasa dengan orang tersayang tu..tahun ni raya pun tak dapat sama2..dia tak dapat cuti raya..tak tau lah bila kami ni dapat berjumpa..family aku pulak da asyik tanya pasal mr.K je bila nak datang rumah..aku hanya mampu tersenyum jer bila family aku tanya macam tu sebab aku tak tau nak jawab apa...ramadhan kali ni aku tak rase sangat lah mungkin sebab aku belaja then masa pulak berlalu dengan pantas kan ? hurmmm macam racing lah pulak masa ni kan..cuba rehat sebentar bersama kit kat...ngeee..^__^

p/s : baju raya tahun ni sangat ceria dengan batu yang blink2....hahaha..korang ado ??

Tidak ada komentar:

Posting Komentar