riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Sabtu, 06 Agustus 2011

crazy with cute gadgets !

assalammualaikum !
hey,nk story psal cute gadgets ni..aku sekarang dah mula gila kan gadgets yang cute mute..korang pon mesti suka juga kan ? eeee..geram jer kalau tengok ada orang yang pakai cute gadget ni..kalau search kat internet pon memang bersepah2 lah kan..rambang mata macam dekat bazaar ramadhan kalau time korang nak beli juadah berbuka puase..kan ? jom tengok ni....

ni intro dulu yer..jeng..jeng..jeng..

hah,ambikk kau ! pink kan handphone ni..ni laa enset yang aku guna dari tahun lepas sampai laa skang masih kekal *cantik(yang benarnye da calar balar)...ni sony ericsson W995 yang dibeli oleh mr.K untuk aku...sweet kan ? jangan jelous !! hehehe..

haha..eh ada coklat lah..ni gadget yg bertema kan coklat cadbury..macam real kan ? cute gilaa.. 

hahaha..serius comel ouh tetikus ni..nak tetikus macam ni boleh ? sekarang da macam gadget pelik2 kan yang ade jual kat kedai2 gadget..tapi nak cari yang cute mute tu susah sikit...

yang ni lagi menarik perhatian aku..nampak tak keyboard tu ade bulu2..comel kan ?? geram ouh kalau tengok benda2 macam tu..

kamera hello kitty...berdarah hidung ouh tengok benda yang aku geram ni..cutezzz.. !

hah,yang ni lagi laa berdarah hidung kiri dan kanan tengok benda comel ni..eh,kalau laa nanti aku ade rumah kan aku nak beli pembakar roti hello kitty..ni mesti limited edition kan ?

oh mini ipad..anda sangat comel dari pandangan aku..aku akan berusaha untuk memiliki anda cik mini ipad..

wahhhh !! bernanah mata tengok lappy blink2 ni..geram..geram..geram..rase macam nak gigit jer besi katil ni..kenapa comel sangat lappy ni...grr !

ni bukan usb biase taw tapi ni adalah kamera litar tutup..hehe..tipu jer..ni ialah webcam mashimarow..say hello kat webcam mashimarow tu..yer cik webcam ni memang comel sangat..

p/s : yang betol2 gadgets ade dengan aku hanya handphone pink tu jer.. yang lain2 pic cute gadgets ni aku search kt google imej jer..hahaha..sweeettt..peewwwiittt...<3 
k daaa....




Tidak ada komentar:

Posting Komentar