riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Kamis, 04 Agustus 2011

best kan puase ?

yuhuu..nananana..lalalaalalaa..~~~ kan aku da rase mcm nk nyanyi2 je..aku kalo tgh happy mmg mcm ni..x salah  kan kalo aku nk terpekik sane sini...ape aku kesah owg nk kata ape..ni laa diri aku yg suke memekak..tp bile sedih aku akan diam then gelak pon mcm nk x nk jer..trase mcm happy + malas + penat = sume keje x jalan..bkan aku nk salahkan pose ae tp aku jer yg memalaskan diri aku...

pengalaman baru laa sahor dan buke pose same2 dgn kawan2 serumah..terasa ni da dewasa sgt2 jer..kekadang buke kt luar jer..almaklomla kalo da pnat gi kelas balik umah jer x de mase nk msak..happy laa dok mcm ni..kwan2 serumah pon best2..x mmbosankan..diri aku ni makin lame makin tua laa rasa nye..taon dpan aku da 20 taon laa..cpat kan ? nk kawen !! nk kawen !! nk kawen !! gatal x ?? hahaha..

normal laa kan bile kekadang kte sdeyh dan happy..ade hikmah disebaliknye..btol x murid2 ??? murid : betol cikgu...*tetibe jer...hehee...yg sedihnye x dpt nk berpuase dgn family kt umah tu..nak raye nnti baru kakak balik yer..kite buke pose same2 taw...sbelom nk blek melaka aku nk buke pose dgn my mucuk2 (mr.K).. "abg,nanti kte buke pose came2 yer...abg belanje syg taw..pastu kte shopping baju raye plak ae..tema baju raye kte taon ni colour biru turqoise taw...taon lpas gold kan tp x dpt nk pkai same2 kan..sbb abg dok jauh..cdeyh jer..:'D

p/s : amboi, puase baru 3-4 ari da berangan mcm2..hahaha..actually mmg tabiat aku pon suke berangan..daa daa duu....chow ! muuaahh...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar