riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Kamis, 11 Agustus 2011

berbuke puasa dgn sultan selangor !

salam..hey my blog ! miss my blog..ok skarang aku dah berjaya puasa selama 2 minggu..belum pernah ponteng lagi taw..bagus kan aku..aku ada pic yang nak share kat blog ni..pic2 ni masa aku pegi berbuka puasa dekat unisel bestari jaya..alaa kat batang berjuntai-juntai tuuu..hahaha..


ni sultan selangor..

jemput duduk tuanku... DAULAT TUANKU !
almaklom la kat kampung aku melaka tu mane laa ada sultan kan...huhu


ni lah aku...sweet tak aku pakai tudung macam gitu...?


ni pulak gamba aku dengan kembar seiras kan ? mereka comel sgt ! nama yang kiri tu atin kowt dan yang kanan pulak atun kowt..actually aku tak boleh bezakan muka dieowang..hehehe 

ni roomate aku...hok,comey2 belako kan ? dari kiri yuyu,aku,sue,ana....

ni riri dengan suesue...hehe..aku suka la bila pakai baju kurung warna hitam...nampak elegance kan ?

its me..ririmyra.blogspot.com..

boleh aku jadi model tak ?? bak kata my love(mr.K) aku tak sesuai jadi model sebab aku pendek dan hidung aku kemek..kejam kan ? tapi aku nak juga !!! hahaha

p/s : berusaha untuk puasa penoh !

Tidak ada komentar:

Posting Komentar