riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Senin, 22 Agustus 2011

ipoh mali !

holaa...yer mnggu lpas aku pegi ipoh sebab nak melawat kawan yang baru lpas excident..kesian kan ?? terok gilerr taw die excident padahal die tak cari pasal kat sapa2 pon..die dudok untuk bersahur jer kat kedai makan tetibe kene rempuh dgn sebuah kereta yang dipandu oleh seorang pelajar U jugak..ish teruk kan ? budak tu kata laa kan something problem with a car...kepala otak dia laa kan...its not true ! pelajar tu bawak kereta viva putih auto..die kate brek kereta tu tak makan padahal kawasan tu bukan nya berbukit pon..nampak beno nipunye~~~ huhuhu...ape yang penting kawan tu selamat tapi yang kesian nya ada seorang nurse yang kene langgar jugak tu buta sebelah mata dan koma...ishh serius kesian kan ?? then aku da pegi ipoh jumpe mmber aku tu..alhamdulillah dia boleh gerak kan kaki die sikit laa...jom aku share picture aku mase kat ipoh tu..kami melawat smbil bercuti...hahaha.. 









p/s : tak berjaya puasa penoh laa....:'(

2 komentar: