riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Senin, 10 Desember 2012

si jiwang yang comel !

" jika kita mencintai seseorang,
kita akan sentiasa mendoakannya walaupun
dia tidak berada di sisi kita"

"cinta dapat mengubah pahit jadi manis,
debu beralih emas,keruh menjadi bening,
sakit menjadi sembuh,derita menjadi nikmat,
dan kemarahan menjadi rahmat"

"aku ingin engkau selalu,
hadir dan temani aku di setiap langkah dan meyakiniku,
kau tercipta untukku,
ku ingin kau tahu aku selalu milikmu dan mencintai mu
sepanjang hidupku"

"sungguh...hanyalah dirimu yang aku cintai,
dan sungguh...ku kan disisi mu hingga ku mati.."

"jarak jauh adalah ujian cinta,
jarak dekat adalah ujian iman,
dan menanti adalah bukti kesetiaan."

"aku ingin hubungan kita berakhir bahagia,
bukan berpisah sebab orang ketiga 
ataupun kita berbeza tapi 
kerana waktu..maksudku dimana aku 
tak mampu bernafas dan berdiri di hadapanmu lagi"

"aku tak sempurna,yer aku tahu tu,
aku melakukan kesalahan,yer memang aku melakukan kesalahan,
dan aku tau yang aku akan mencintaimu selama2nya..." :')

for my lovely fiancee..iloveusomuch sayangggg..
from ur mrs.fiancee yang tersangat2 comel ini..xoxo..



Tidak ada komentar:

Posting Komentar