riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Senin, 10 Desember 2012

my mistakes !

salam..hey my blog hope oke2 saja laa yer..almaklomlah aku tersangat buzy dengan study..final exam laa weyhh ! perghh stress tahap bapak da ni...tak ape stress tu boleh tolak tepi dulu..so now life aku penuh dengan pelbagai dugaan yang pelik2..i dont know why? i must do something to be cool n rilex..but what should i do know..korang pon mesti pernah rasa hidup stress belajar dan bercampur dengan masalah cinta..hahaha..rumitnya rasa bila dalam keadaan begitu...

ingat senang ke nak handle semuanya dalam satu masa ? susah weyh nak hadapi semua ni sorang2..nak2 pulak semua masalah ni aku sendiri yang cari..now hamek kau ! deserve it ! aku bukan cari masalah tapi masalah tu bergolek2 cari aku..so acano tu ? now my fiancee da mula mengkritik tentang diri aku..oh damn ! selama ni aku mengkritik dia tak ada pulak aku nak kecoh...eeeee geramnyeeee !! tapi bile sampai perangai aku yang semakin kuat marah ni pandai mempertikaikan macam2...patut ke buat macam tu..its not fair ! oke aku sangat terasa bila dia mula mempertikaikan macam2 tentang diri aku..tapi yang paling menyakitkan hati perlu ke nak cerita dengan parents aku yang kami ni bergadoh..lepastu mama aku da bising2 kat aku ! kalau ikutkan hati nak je seletipkan mulut mama tu tp gila kau ! tu kan mak aku ! hampir selalu jugak laa mama mesej macam2 pasal hubungan kami ni...

actually aku tak salahkan sesiapa pun termasok mama dan my fiancee..pokok pangkal nya tu semua salah aku..aku yang sibuk sangat buat "taik" dekat orang tu orang ni...sekarang aku sedang menjalani sesi merasa kesakitan yang datang bertubi2..my fiancee sangat2 baik dan penyabar sangat..errkk penyabar ?? urmm sometimes laa kan sabar..huh ! aku sendiri tak tahu apa lah yang hati aku ni nak ? apa aku buat semua tak kena..hadoiii..doii..dooiii...
oke laa chow dulu..nanti sambung lagi !! daaaaa...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar