riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Selasa, 01 Januari 2013

Tutorial shawl & tudung bawal roses dari Riri R...


assalammualaikum w.b.t...hey my bloggss..oke aku nak share sikit tentang tutorial yang aku buat ni..ni bukan tutorial make over tapi tutorial pakai shawl dan tudung bawal..wah pandai ke kan menggayakan tudung ni ? aku cuma mencuba dan kongsikan apa yang patut..aku tau kt youtube pun memang da banyak tutorial tapi aku ubah sikit..insyaAllah nanti akan ada tutorial makeup dari aku..makeup untuk pegi kelas,dating,dan pegi event mana2..aku cuma boleh kongsikan apa yang terbaik dari aku..if tak baik atau kurang memuaskan saya minta maaf...hanya mencuba dan ingin membantu kawan2 semua..wish me luck & tqvm for watching :)

*maaf video tak cantik sebab kamera murah sajeee dan aku baru first time guna video maker tu so agak jakun sikit dan masih belajar lagi..kalau ada apa yang kurang harap korang boleh berikan komen yang memberi semangat ! xoxo =)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar