riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Kamis, 14 Juli 2011

episod 1 : daftar diri di unisel

hui2...lame nye x update blog ni...da sunyi mcm umah hantu plak kan..haha..actually aku buzy ckit laa sejak2 da jd pelajar unisel..aku da start daftar kt unisel 9/7 lpas..mmg ramai laa manusia yg belaja kt unisel ni..pg2 lg aku da bngon and aku da get ready nk mndaftarkan diri di unisel..aku dtg dgn simple jer pkaian aku juz aku pkai baju kurung merah2 oren ckit laa..then smapai jer nk daftar kne laa amek pic utk kad matrix..OMG !! buruk kowt muke aku tu..ah,ape aku kesah kan..? 

lpas jer mndaaftar kt unisel tu aku kne pegi plak kt seksyen 3..tu laa tmpat aku akan mnginap nnti.. name tmpat tu wisma mais..kalo kowang nk tau wisma mais tu bersebelahan dgn McD...haha..mmg gemok laa aku kan asyk mngadap and makan McD jer...nak2 plak 24 jam die bukak kan..hahaha..bile aku start jer smpai kt wisma tu aku pon amek kunci rumah..aku dok dkat tangga D,tingkat 3, bilik nom 2, katil nom 3...tmpat yg aku duduk ni simple jer..umah aku ni ade dapur utk maen msak2..ade 2 bilik air so mmg x kan berebut pnye laa..housemate aku sumenye gurls..of course laa gurlz kan..haha..sumenye terdiri dr 9 owg taw..rmai kan ?? hanya bilik 1 dan bilik 2 jer yg rajin bertegur sapa..bilik 3 tu mcm kuang ckit laa..x peramah sgt....bila da start kmas2 brang aku dgn plajar unisel yg lain wajib pegi orentasi..bermulaa lah orentasi..............bersambung !!! tunggu...................saba yer entry lpas ni akan cter psal suasane orentasi dan kawan2 yg giler2... daaa korang !!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar