riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Jumat, 15 Juli 2011

episode 2 : orentasi di unisel !

yuhuuu...cheh semangat ni nk story psal pngalaman orentasi di unisel ni...seriously aku mmg happy giler ble dpt jd plajar unisel..yg pling best skali roomate aku mmg bdak2 yg terbaekkk laa....aku happy taw...roomate aku plak sumenye satu kos dgn aku...mmg snang laa nk study kan..tu laa yg aku hrap kan...housemate aku pon sumenye ok2 jer...

hah,mule2 start orentasi kan aku mmg rase mnyampah dan kalo boleh cpat2 ckit laa abes orentasi kan.. tp x sangka bile da abes jer orentasi ni serius aku rindu sgt2 weyh..rase mcm nk orentasi lg jer....meyh aku kasi upload ckit pic2 yg aku smpat snap laa..x laa bnyak sgt tp boleh laa kalo nk wat koleksi...

x perlu laa nk gelakkan ek...nmpak mcm engineer kan ? x pon mcm pkerja kilang...haha..ni ker aku ?? pelik2..jaket biru ni jaket yg wajib pkai kalo dgr taklimat2 penting...

hahaha...nmpak klakar kan..ok sebelah aku ni namenye firra..die bdak housemate aku..seowg yg comel2 jer..nk nom die ker ?? mntak die sndiri..haha..

taklimat tyme...kowang tau aku ngantokk giler doe setiap kali dgr taklimat...mane x nye mase orentasi aku x ckop tido...1 jam jer aku tido...leyh mati kowt kalo orentasi ni sebulan...haha..mse tido kan aku ade ngigau..hanye firra jer perasan ape yg aku ckap mse tido tu..sumpah malu !!

ok mase orentasi djalankan of course kne pkai baju formal..contohnye mcm baju yg gurlz2 kt atas ni pkai..berbaju kurung taw..manis kan sumenye...hahaha..yg paling sweet aku laa kowt..actually sakit pnggang ouh posing mcm tu..haha

jom tgok atas...x de ape pon sbenarnyer...kihkih..ok dr kiri tu namenye fiqa,firra,mimie,citra,dan riri...kowang cube byangkan dlam mase hampir 24 jam kteowg kene berbaju kurung..ketiak masing da bau tengikk kowt...masshhuummm !! haha

hah,nmpak mcm pnyanyi koir peringkat sekolah kan ?? actually bukan yer sbenarnye..pic kt atas ni adalah akak2 fasi yg tgh nyanyi lagu sedih taw...seriously aku mmg tersentoh kowt..meleleh laa jgak air mata ni..nmpak jer muke legend tp hati cute...hahaha..

hahaha..muke masing da bengkak2 gara bnyak mnyumbangkan air mata...tyme ni adalah mlam terakhir kami dibebaskan dr bawahan jagaan fasi2...freedom laa kononye..haha..mlam ni aku bg tema laa ek.. "kebahagiaan dalam perpisahan " kami bahagia bila dibebaskan tp dlam mase yg sama kami berpisah dgn abg2 and akak2 fasi....

hahaha.lawa x kakak fasi ni ? aku suke tgok muke die taw..dpat gak amek pic ngan die..tggi taw kakak ni...kakak fasi ni sntiase bwak kamera kehulur kehilir..dan kakak ni akan snap pic sesapa jer yg tido mse taklimat..hahaha..nasib laa sape yg kene..malu bah !

ok smpai cni je laa nk story..ade lg cter2 hot...bersambong lg......aku nk crita dan nk kongsi pic2 kt hostel aku ni..tggu taw....bnyak lg nk sttory mory !!!! :)





Tidak ada komentar:

Posting Komentar