riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Kamis, 02 Juni 2011

perubahan diriku...siapa yg tahu ??

hallu...adakah aku berubah ?? apakah perubahan dlam diri aku ni yer...?
aku brsyukur mnjadi diri aku..bg aku ni da perfect..alhamdulillah aku x de cacat dan aku x de pnyakit yg serius pon...aku bersyukur !!
dunia ni kdang2 kte akan ckp x adil kan ??tp sbenarnye mmg adil sgt2..setiap manusia yg smpurna pasti ade kekurangan dalam diri die...walaupon kte rase diri kte hebat kte x boleh bangga..u must be humble..
aku nk terima kasih sgt kpada ibu bapa aku yg telah mndidik aku hngga aku dewasa..aku tau aku bnyak wat salah..kadang2 aku x mnghormat org tua aku..aku mngaku !!
semua manusia sering melakukan ksilapan..aku rse hidop aku ni penoh dgn dosa..
aku ingin mndapat nescaya atau hidayah...aku sedar aku bukan wanita bertudung tp x smestinya wanita brtudung tu baik atau smpurnakan ?? aku boleh berubah ke arah kebaikkan tp aku nk pastikan aku berubah kerana DIA (ALLAH S.W.T)..
aku akan perbaiki diri aku skit demi sikit...aku akan tetap usahakan...
amin ~~~
ingat laa di dalam berjuta2 manusia yg hidup gmbira ada antara 1dlam 10 yg tgh bersedih dan hidup susah..ade yg lbeh susah dari hidup kte yg sederhana ni...
peringatan utk semua dan utk diri aku jgak !! =(

Tidak ada komentar:

Posting Komentar