riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Minggu, 26 Juni 2011

wait for me UNISEL..

haluu...entry kali ni nk crita ckit yg aku bakal masok UNISEL (universiti selangor) kt Shah alam jer..aku masok U swasta jer..bkan aku x nak masok U awam tp mase skola dulu aku x beli nom pin U awam..nak tau x nape aku x beli nom pin tu dulu sbb kan aku pkir yg keputusan spm aku terok so tu yg x beli tu..tp tup..tup..jer aku dpt tau kputusan aku agak mmbanggakan..aku btol2 x sangka lebih dr 2A aku dpt taw..yg penting x ade gagal langsong..alhamdulillah !! smua persediaan utk mlangkah idop baru da mule beroperasi mulai semalam lg..aku da beli bnyak baju2 formal utk ke kelas nnti..kt UNISEL x boleh pakai jeans x silap aku laa..huhu..chaiiyokk2 laa..semangat da ni !

aku bkan x percaya pade diri sendiri dulu tp aku dulu agak laa nakal ckit..ckit jer taw dulu ..jgn nk pandai nk kate i kuat notty ok ?hahaha..aku notty sbb dulu aku kuat lepak dan kaki rayau..kalo boleh tiap2 mnggu cuti sabtu ahad tu kan aku mesti nk hang out ngan kwan2 aku..bosan ouh dok umah jer..da lah dgn bnyak problem owg dlm umah aku dulu..aku kan dok umah makcik aku tp ptot ker pnggil makcik lg setelah ape yg die laku kan dkat aku...ish die sdiri x nk ngaku aku anak sedara die lg..die yg salah tp nk benci aku lbeh2 plak..x ape yg penting ALLAH s.w.t tu Maha Adil...

eh2,lupekan pasal family makcik aku yg 'grrrr' tuu..x suke..x suke..kte da lari tajuk da ni..dulu kan mase zaman2 sekolah aku ni asyik kuar dating jer bila cuti sekola panjang so mcm x yakin laa kan yg aku leyh dpt kputusan yg cntik mcm tu..aku hanya blaja waktu malam jer..mase cuti x belaja pon..aku tgh angau cinta time tu so tu yg x amek kesah sgt pasal plajaran..tp kt sekola aku kadang2 jer amek perhatian ape yg cikgu ajar..tp sume keje cikgu bg kt aku sntiase complete ok..aku ni walaupon malas2 ckit tp homework wajib buat..ah cheh blagak laa plak kan..sukati aku laa kan..

x sabar taw nk masok blaja dan nk mule kan hidop baru di U..ssah nk percaya yg aku dapat smbong belaja kt U walaupon swasta..actually aku amek kos medical lab..macam susah kan ? mmg susah pon..tp nk wat cm mane mama aku suke kallo akku amek kos tu..nak x nak kne ikot kan jer ape saje yg mama tentukan..aku x mampu mmbantah walau sepatah...kononnye anak yg baik laa ni..hehe..insyaALLAH aku boleh buat !!
first sem ni aku dok hostel dulu nnti da masok second sem aku kne dok umah sewa plak..bnyak nk pakai duit tu..x pe tu akan diusahakan..duit boleh carikan ?? bile aku da masok sane aku nk kawan2 yg sekepala dgn aku baru boleh ngam kan..

yg paling risau kan takot aku berubah hati jer..maksod berubah hati tu berkenaan dgn my love aku tu..die tu berat ati jer nk lepaskan aku belaja...salah die jgak aku ade dpt tawaran belaja kt kedah tp die x kasi aku belaja kt citu..katenye x bagus laa kt citu..mcm2 lg laa yg die ckp..da tntu aku ptot bersyukur sbb dpt belaja tmpat tu yg dekat dgn die..tiap2 mnggu boleh jumpe...tp x pe laa mgkin ade hikmah nye kan..die x nk jmpe selalu kowt coz nnti x de feel rindu yg teramat sgt..haha..tp aku x kan berubah hati kowt sbb aku sygkan mr.K sowang jer...aww !

p/s: melaka kate pergi shah alam kata mari.....for my love >> syg x kan berubah hati laa walaupon dok luar dr Malaysia ni..syg ttap dgn abg sowang jer..x de sape leyh replace tmpat abg tu kt dlam hati ni..only u ok !! abg jgn pikir mcm2 yer nnti..be positive..trust me..syg tetap dgn abg taw !! ingat tu !! iloveusomuch my love+love+love....hehee..mmuuaahh..k daaa...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar