riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Kamis, 16 Juni 2011

ririmyra masih wujud !

haluu frends...da lame aku x wat entry baru kan ?? aku diam ni sbb ade prob2 trtentu..tp blog ririmyra masih wujud ok..x ilang pon..dont worry ! hahaha..cheh,bajet jer kan..aku buzy laa mnggu lpas..x sempat nk update ape2 pon...mnggu lpas aku jmpe dgn yg tersyg taw iaitu ..............hah,mesti laa mr.K kan..rindu sgt2 kt die taw..bayangkan laa lebih 3 bulan kami x jmpe..so bile da jmpe dpt melepaskan rindu ni..makin hensem plak aku tgok mr.K aku tu..hahaha..bdan pon makin hot taw sbb die ade muscle kt lengan2 tu..aku mmg suke btol tgok body laki mcm ttu..nmpak hot kan ala2 aaron aziz gitu...

mnggu lpas aku pergi kelantan umah mr.K laa sbb ade knduri kahwin..yg sdihnye aku x amek pic sgt laa..kalo x aku boleh show off kt korang2 ni..x pe aku try selongkar dlm fon aku ni kalo akku ade tngkap gmbar mase kt kelantan..aku boleh x trpikir langsong nk amek pic bnyak2...hurrmm...=(
x pe laa kalo ade pic2 yg terselit kt fon ni aku akan tunjuk2 ae..tp bkan pasal pngalaman kt sane yg aku nk critakan kt korang..

aku nk crita kan psal aku jmpe dgn mr.K ni...bnyak perubahan kt diri die..padahal belum setahon x jumpe tp baru 3 bulan lbeh x jmpe tp kire da bnyak perubahan gak laa..muke die skang da bersih taw...comel jer aku tgok die..tp masalah die skang ni yg kurang perfect tu kan kt perut die tu makin buncit..mane x nye die tu kalo makan mmg bnyak laa..lpas mkan terus jer baring mane x buncit kan ??terok prangai die kan ?? badan da hot dgn muscle2 kt lengan tp tang kt perot tu...kne bnyak wat sit up yer yunk ???

P/S : pesanan ni utk mr.K...."syg mntak maaf yer kalo sminggu kte jmpe tu syg selalu wat muke taik kt abg..syg yg salah sbb wat mcm tu..patutnye kte same2  happy kan..syg cume nk abg beri perhatian jer kt syg bile kte dpt jmpe..kte da laa susah sgt nk jmpe..ni bile dpt jmpe kte asyik gadoh jer..syg nk bahagia ngan abg..lg satu syg nk mntak maaf sgt2 sbb syg pnah janji nk bg something kt abg tp syg x bg ape2 pon sbb ekonomi syg mnurun laa..tp syg janji satu ari nnti syg akan bg sesuatu yg abg boleh simpan dan sentiase ingt syg smpai bile2...syg sygkan abg sgt2 !!! jgn tggalkan syg yer... ^__^

iloveusomuch kerry !!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar