riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Minggu, 01 Mei 2011

hatiku yang kau sakiti !!

sakit ati ni siape tau kan....sory lah kalo entry kli ni aku trlalu emosi..btw aku tgh sdeyh tp ape yg aku leyh buat...hati ni selalu sgt sakit sbb cinta..ape lah lg kan kalo da sakit ati..tp kan wlaupon aku sakit kt dlm ati ni sowang2 yg die plak skang tgh gmbira ngan kawan2 die...die still boleh trsenyum wlaupon aku ksedihan..x pe lah mmg tu yg aku nk sbenarnye..aku nk tgok die bahagia..

bile aku dpt tau yg die bhagia n die sehat tu pon da ckop tenang buat aku...die mmg laki yg baek pnah muncul dlam idop aku..aku selesa bile brsame ngan die..aku ngan die same otak gile2..aku ni sbenarnye mmg seowg yg cmburu bute..tp aku lawan sume prasaan cmburu utk selamatkan prhubungan..tp problem aku ni bkan sbb owg ketiga...kami gadoh sbenarnye kes ni kecik jer..tp aku x tau sape salah ??? mgkin aku ??mgkin die ???

wlaupon aku x tau sape salah yg pnting aku da berusaha col n msg die bnyak kali tp 1 respons pon die x bg..sape x sdeyhkan kalo bf sndiri wat cm tu..aku col die lbeh 20 kali tp lngsong x angkt..tp ade skali tu die da angkat..alasan die fon silent n x nk dganggu...mse tu hanye tuhan jer tau betape kecewanye aku dgr alasan die..care die mcm x brsalah lngsong..aku ni pnye lah gelabah n nk tau sgt khabar die..aku mnangis x henti2 coz dok pkirkan die jer..kdang2 ble pkir blek..mcm bodo jer nanges sbb sowang laki yg wat kte sakit ati...

hanye air mate yg leyh wat aku reda...tp tangisan aku die x dgr pon..x gune jgak..
mcm2 bnda aku da wat utk die...aku brubah pon krane die..aku brjaya dlm plajaran pon atas kate2 smangat die...aku sntiase hargai ape jer yg die wat utk aku..aku ngaku antare aku ngan die yg lbeh bnyak mmbantu of coz la die...tu sume aku x kan lupe kan..die mmg trbaekk utk aku..then aku rase syukur lh coz dpt knal die n ex2 die pon clash ngan die msti lah die utk aku kan...bkan utk ex2 die..haha..untong aku kan...??ex2 die rugi laa tggal kan die...haha..kejam kan aku...tp lom tntu lg die milik aku kan..aku x leyh mnghrap sgt....love u !!!

p/s:ni wish utk laki yg da singgah kt dlam ati aku..ko mmg trbaekkk...aku syg ko smpai mati..ko kekal kan kbaikkan yg ko ade tu...kalo aku bkan jodoh ko mgkin ade yg lbeh layak ok...so hope ko sntiase happy n ingat aku sntiase rndu ko !!mmuuahh <3

Tidak ada komentar:

Posting Komentar