riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Rabu, 18 Mei 2011

terima kasih Ben Ashaari !!!

thank you so much...to Ben Ashaari coz mnjadikan blog aku sbgai blog baru pilihan ben...aku amat menghargai sgt2...aku mmg slalu gak bace entry2 ben..menarik sgt !! tp rugi plak aku x dpt join contest yg diberi oleh ben tu sbb aku buzy ngan keje sementara sbelom masok blaja...aku hrap aku dpt lah peluang utk join contest2 yg ben buat tu...walaupon aku buzy tp aku masih rajin update blog ni tgh2 mlam..mcm2 idea aku dpt..blog aku ni x popular mcm bloggers yg lain..aku masih "freshie" lg dlm dunia blog so ilham utk cari idea dan inspirasi aku wat blog ni aku mngintai lah kt blog ben...alhamdulillah!! hasil dr aku mngintai tu aku dpt followers yg sudi nk follow blog aku..lg skali aku mngucapkan terima kasih yer...http://www.benashaari.com/

ni khas utk Ben Ashaari........

Tidak ada komentar:

Posting Komentar