riri & kerry

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Rabu, 25 Mei 2011

kalau honeymoon aku nk pegi....................

hey u olls..msti best kan bile tanye tmpat2 honeymoon kat pasangan yg baru kawin atau yg dah nak kawin..aww..best nye..x saba plak nk kawen laa...nk gi honeymoon kt tmpat yg aku nk sgt pegi..kan aku pnah kate yg aku ni suke brangan tp x salah kan aku nk share ape yg aku angan2 kan tu...nak tau tmpat yg aku nk gi sgt ker ???jap ae....hah tuu diaaaa !!!


ni laa tmpat tu..DISNEYLAND..aku suke tmpat ni coz pmandangan nye warne warni dan nmpak meriah sgt2..hehe..


cantek sgt kan bile waktu mlam..nmpak rilex n cool jer...best nye kalo dpt photoshoot kt tmpat ni..hurmm..
candle light dinner pon best jgak kan ??

wah...mickey mouse ni wujud dr sejak aku belom lahir lg taw..
comel kan dgn baju pink tu..tringin nk brgamba dengan mickey mouse dan minnie mouse ni..
cute sgt2 !!!

x lupe jgak kt pooh,tiger,antz,donald duck..
lg meriahkan..nmpak mcm real jer kan...
seolah2 dieowg ni wujud n berlakon dlam crita kartun kan ??
ni lah tmpat aku nk pegi..kalo ikotkan bnyak lg senarai tmpat yg aku angan2 kan..tp kalo aku nk crita kan mmg x abes laa...wahai mr.K agak2 boleh bwak x tmpat2 mcm ni...huhuhu..daa u ollss...

p/s : tmpat yg aku nk sgt pergi dgn family aku ialah KOTA MEKAH.. ni bkan angan2 tp kpastian yg akan aku usahakan....amin...




Tidak ada komentar:

Posting Komentar